Jakie korzyści daje korzystanie z usług telemarketingu?

2019-02-18

Usługi telemarketingowe to stosunkowo tania metoda, która pozwala na zwiększenie sprzedaży twoich produktów. Okazuje się, że największy firmy na całym świecie korzystają z możliwości, jakie dają usługi telemarketingowe. Pracownicy call center doceniani są już na całym świecie za swoją skuteczność i możliwość kontaktowania się z bardzo dużą liczbą klientów krótkim czasie. Usługi telemarketingowe http://www.ideacc.pl/oferta/szczegoly/wsparcie-sprzedazy sprawdzają się nie tylko do pozyskiwania nowych klientów, ale także promocji nowych produktów czy podnoszeniu poziomu sprzedaży.


Oczywistym jest, że usługi telemarketingowe będą bardzo skuteczne, gdy zajmą się nimi profesjonalni i przeszkoleni w prawidłowy sposób telemarketerzy. Istotne jest także posiadanie odpowiednich programów i warunków do prawidłowej sprzedaży przez telefon. Znacznie szybciej i skuteczniej działają usługi telemarketingowe, kiedy zatrudnieni pracownicy posiadają automatyczny system wybierania nowych połączeń. Co więcej, odpowiedni system powinien umożliwić mu także tworzenie notatek po zakończonej rozmowie, prowadzenie indywidualnego terminarza, tworzenie ankiet do badania satysfakcji klienta, dostęp do całej bazy klientów czy możliwość ręcznego ustawiania statusów danej sprawy.


Nowoczesne systemy, które usprawniają usługi telemarketingowe, to także doskonałe narzędzie do pracy dla nadzorujących samych telemarketerów. Pozwalają bowiem często na niemal automatyczne tworzenie raportów i statystyk, które można przedstawić zarządowi celem potwierdzenia skuteczności działań całego działu. Co więcej, menadżer zespołu może często w czasie rzeczywistym monitorować pracę podlegających mu telemarketerów czy zarządzać całymi grupami swoich podwładnych. To podnosi poziom, jaki finalnie prezentują usługi telemarketingowe danej firmy.


Biuro Obsługi Klienta


Warto podkreślić, że usługi telemarketingowe to nie tylko sprzedaż, ale także możliwość realizacji telefonicznego biura obsługi klienta. Jeszcze kilka lat temu zwyczaj obsługi klienta przez telefon reprezentowany był raczej przez duże korporacje czy banki - dzisiaj staje się dość powszechni, gdyż dostęp do telefonu stał się czymś niemal naturalnym. Usługi telemarketingowe jako biuro obsługi klienta to z pewnością gwarancja wysokiej funkcjonalności, niewysokie koszty wdrożenia czy stosunkowo intuicyjna administracja i późniejsza konfiguracja.


Masowe przekazywanie informacji


Warto podkreślić, że usługi telemarketingowe to także możliwość przekazywania informacji w sposób masowy bez podejmowania długich procesów. Sprawdza się to doskonale np. w czasie kampanii wyborczych, kiedy kandydaci chcą dotrzeć ze swoją “ofertą” do jak największej liczby osób. Po latach stosowania kampanii e-mailowych oceniono ich skuteczność za stosunkowo niską, a z roku na rok skrzynki odbiorcze wzmacniają ochronę antyspamową, która już dzisiaj stanowi sporą przeszkodę w dotarciu do potencjalnych odbiorców. Tymczasem nagrana wcześniej wiadomość może dotrzeć do kilkunastu tysięcy osób w tym samym czasie, kiedy tylko podniosą oni słuchawkę.

@ Copyright 2018